Ο λόγος πίσω από το ψέκασμα με νερό στα λαχανικά στα οπωροπωλεία

Ψεκάζουν τα οπωροπωλεία τα φρούτα και τα λαχανικά μας; Αυτό είναι ένα ερώτημα που απασχολεί πολλούς Έλληνες τα τελευταία χρόνια, χωρίς να έχουμε μια σαφή απάντηση! Αυτό που γνωρίζουμε, ωστόσο, είναι ότι όλο και περισσότερα οπωροπωλεία χρησιμοποιούν τη μέθοδο του ψεκασμού, σε μορφή δροσερής ομίχλης, στα προϊόντα τους και στη χώρα μας. Πρόκειται για μια νέα μέθοδο διατήρησης της φρεσκάδας τους ή αποτελεί ένα ακόμα σύστημα προώθησης πωλήσεων;

Πέρα από τον ευεργετικό ψεκασμό σε υπαίθριους χώρους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όλο και περισσότερο συναντάμε αυτήν τη μέθοδο και στα οπωροπωλεία, κάνοντας τα φρούτα και τα λαχανικά ακόμα πιο δελεαστικά.

Σε συνδυασμό με την επιλογή τοποθέτησης των προϊόντων σύμφωνα με τη χρωματική τους εμφάνιση, το αποτέλεσμα γίνεται ακόμα πιο γαργαλιστικό! Ποιοι είναι οι λόγοι για αυτήν τη νέα τάση; Ας ρίξουμε φως στην υπόθεση…

Ο πρώτος λόγος για αυτήν τη νέα παρουσίαση των φρέσκων φρούτων και λαχανικών είναι η αναβαθμισμένη τους εμφάνιση. Η δροσιά που αποπνέουν καθώς πέφτει πάνω τους μια ευεργετική δόση νερού, σε μορφή διάφανης ομίχλης, κάνει τα φρούτα πιο λαμπερά και τα λαχανικά να μοιάζουν σαν φρεσκοκομμένα!

Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο άρωμά τους, που διαχέεται στον χώρο του καταστήματος, οι αισθήσεις μας διεγείρονται ευχάριστα και επιλέγουμε συνήθως ακόμα περισσότερα προϊόντα από εκείνα που είχαμε αρχικά στη λίστα μας.

Κάθε επιχειρηματίας στοχεύει σε μεγαλύτερο και ευκολότερο κέρδος. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του ψεκασμού, τα οπωροπωλεία κερδίζουν περισσότερο σε σχέση με το βάρος των προϊόντων. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πιο ελαφριά όταν είναι στεγνά, αλλά με την προσθήκη της δροσοσταλίδας, η περιεκτικότητά τους σε νερό αυξάνεται, προσφέροντας μια αύξηση στα κέρδη των οπωροπωλών που κυμαίνεται από 15-25%! Ίσως χρειάζεται να τα τινάζουμε ελαφρώς πριν τα βάλουμε στο καλάθι μας;

Καλομοίρα: “Η αποκάλυψη της πραγματικής μου ομορφιάς από κοντά”

Κούλλης Νικολάου: «Δεν έχω λάβει πρόσκληση για τον γάμο του Ντάνου»